niedziela, 22 kwietnia 2018

[wyniki 9.rocznicy] Zawody

SKOKI MINI LL:
  • I miejsce: og. Imperial Magnum SA (Selman Arabians)
  • II miejsce: og. Storm (Estrella Baroque Stud).
  • III miejsce: og. Star-Lord (Estrella Baroque Stud)
  • wyróżnienie: kl. Madness (Stud Homestead)
  • startowało: 6 koni , 4 stajnie



SKOKI LL:
  • I miejsce: og. Boufarik (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Sorley (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Abrakadabra (Malinowe Wzgórze)
  • wyróżnienie: og. Muhaarib SA (Selman Arabians)
  • startowało: 5 koni , 3 stajnie


SKOKI L:
  • I miejsce: wał. Barbór (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: wał. Carmel Sensation (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Mukhtaran (Selman Arabians)
  • wyróżnienie: og. Smokey (Malinowe Wzgórze)
  • startowało: 7 koni , 4 stajnie


SKOKI P:
  • I miejsce: og. Lancelot (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: wał. Dragonborn (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Painkiller (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: og. El Saleem SA (Selman Arabians)
  • startowało: 7 koni , 4 stajnie


UJEŻDŻENIE L:
  • I miejsce: og. Boufarik (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Star-Lord (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: kl. French Revolution (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: og. Ajmal Sahaab SA (Selman Arabians)
  • startowało: 8 koni , 4 stajnie


UJEŻDŻENIE P:
  • I miejsce: wał. Barbór (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Storm (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: wał. Memo (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: og. Dark Clementine SA (Selman Arabians)
  • startowało: 7 koni , 4 stajnie


UJEŻDŻENIE N:
  • I miejsce: og. Brennisteinn (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Resurrected Sun (Stud Homestead)
  • III miejsce: og. Tesseract Flash (Estrella Baroque Stud)
  • wyróżnienie: og. Painkiller (Stud Homestead)
  • startowało: 6 koni , 3 stajnie


CROSS VERY EASY:
  • I miejsce: og. Shy Shabat (Selman Arabians)
  • II miejsce: og. Tamer Al Nasser (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: wał. Baloo Son (Selman Arabians)
  • wyróżnienie: og. Baloo Classic (Stud Homestead)
  • startowało: 5 koni , 3 stajnie


CROSS EASY:
  • I miejsce: kl. Milady (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Battlefield (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: kl. Panamera (Selman Arabians)
  • wyróżnienie: og. Salvino Classic (Selman Arabians)
  • startowało: 6 koni , 3 stajnie


POWOŻENIE JEDNOKONNE:
  • I miejsce: wał. Oz (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Mysterious Flame (Stud Homestead)
  • III miejsce: og. Cyclops (Estrella Baroque Stud)
  • wyróżnienie: og. Tamanrasset SA (Selman Arabians)
  • startowało: 4 konie , 3 stajnie


POWOŻENIE PAROKONNE:
  • I miejsce: og. Fleur de Lotus & og. Ciryon (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 pary koni , 2 stajnie
  • dyskwalifikacje: Clementine Rush (zły adres boksu)


WESTERN PLEASURE:
  • I miejsce: kl. Moon Weapon (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Living Potencial (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Big Whiz (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: og. Fausto (Selman Arabians)
  • startowało: 5 koni , 3 stajnie


REINING:
  • I miejsce: og. Not Typical Potencial (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Razorback (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Big Whiz (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: kl. Zaafarana SA (Selman Arabians)
  • startowało: 5 koni , 3 stajnie


BARREL RACING:
  • I miejsce: kl. Choco Milk (Selman Arabians)
  • II miejsce: kl. All About This Painted Hawk (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: wał. Eye of Agamotto (Estrella Baroque Stud)
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 2 stajnie


POLE BENDING:
  • I miejsce: kl. Choco Milk (Selman Arabians)
  • II miejsce: kl. For The Team (Stud Homestead)
  • III miejsce: kl. All About This Painted Hawk (Estrella Baroque Stud)
  • wyróżnienie: wał. Eye of Agamotto (Estrella Baroque Stud)
  • startowało: 4 konie , 3 stajnie


TRAIL:
  • I miejsce: kl. Moon Weapon (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Tebessa (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: kl. Zaafarana SA (Selman Arabians)
  • wyróżnienie: kl. For The Team (Stud Homestead)
  • startowało: 5 koni , 3 stajnie


ŚCIEŻKA HUCULSKA:
  • I miejsce: wał. Elessar (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Fiona (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia


WYSTAWA HUCUŁÓW KLACZY:
  • I miejsce: kl. Driada (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia


WYSTAWA HUCUŁÓW WAŁACHÓW:
  • I miejsce: wał. Dunedain (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia


WYSTAWA KUCÓW KLACZY:
  • I miejsce: kl. Alvfinna (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Banshee (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: kl. Happy Little Pill (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: kl. FH Geographica (Stud Homestead)
  • startowało: 4 koni , 2 stajnie


WYSTAWA KUCÓW OGIERÓW:
  • I miejsce: og. Lancelot (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Paquito (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Abrakadabra (Malinowe Wzgórze)
  • wyróżnienie: og. Dovahkiin (Estrella Baroque Stud)
  • startowało: 4 konie , 3 stajnie


WYSTAWA KUCÓW WAŁACHÓW:
  • I miejsce: wał. Dragonborn (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: wał. Oz (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia


WYSTAWA FOLBLUTÓW KLACZY:
  • I miejsce: kl. Red Fame (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Miętowa Herbatka (Stud Homestead)
  • III miejsce: kl. Diamond Bones CT (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: kl. Aquila (Estrella Baroque Stud)
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie


WYSTAWA FOLBLUTÓW OGIERÓW:
  • I miejsce: og. Fame Warrior (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Eye of the Tiger (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Moon Child CT (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: og. FH Deadcrush (Stud Homestead)
  • startowało: 4 konie , 2 stajnie


WYSTAWA FOLBLUTÓW WAŁACHÓW:
  • I miejsce: wał. Blue Wind (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia


WYSTAWA AMERYKAŃSKICH KLACZY:
  • I miejsce: kl. Living Potencial (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Red Treasure Girl (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia


WYSTAWA AMERYKAŃSKICH OGIERÓW:
  • I miejsce: og. Hawkeye (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Not Typical Flying Fox (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 2 konie , 1 stajnia


WYSTAWA AMERYKAŃSKICH WAŁACHÓW: 
  • I miejsce: wał. Dragon Treasure Boy (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia


WYSTAWA ARABÓW KLACZY:
  • I miejsce: kl. Your Song (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: kl. Alfabia Supremacy (Stud Homestead)
  • III miejsce: kl. Strawberry Swing Classic (Stud Homestead)
  • wyróżnienie: kl. Ismiya Alshrouk (Estrella Baroque Stud)
  • startowało: 7 koni , 4 stajnie


WYSTAWA ARABÓW OGIERÓW:
  • I miejsce: og. Razorback (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: og. Tamer Al Nasser (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: og. Amir El Shaklan SA (Selman Arabians)
  • wyróżnienie: og. Alfabia Smooth Djamal (Stud Homestead)
  • startowało: 7 koni , 4 stajnie


WYSTAWA ARABÓW WAŁACHÓW: 
  • I miejsce: wał. Fakir (Selman Arabians)
  • II miejsce: wał. Arabian Dancer (Estrella Baroque Stud)
  • III miejsce: wał. Dark Villain (Estrella Baroque Stud)
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 3 konie , 2 stajnie


WYSTAWA ZIMNOKRWISTYCH KLACZY:
  • I miejsce: kl. Femme Fatale (Estrella Baroque Stud)
  • II miejsce: ---
  • III miejsce: ---
  • wyróżnienie: ---
  • startowało: 1 koń , 1 stajnia

1 komentarz: